2009-01-31
 16:22:39

gummiboll

Jag sitter här med jocke  liggades bakom mig, han undrar om vi ska sova snart? klockan är ju för fan bara halv fem eller något, nu ursäktar han sig för att han är trött, det är okej at vara trött jocke lilla :D

men iaf, jag sov hos honom i natt med jessica och kevin, jessica hade kul på egen hand igår och aa det slutade bättre än vanligt:) dock var det kallt ute och vi var ute under hela hennes roliga stund. Men vad fan, sånt är livet liksom. LALALALLA

JUST DET! Jag och Joakim "firar" två veckor, han kom på det på bussen idag, fast egentligen är det inte två veckor för än klockan 20.45 ikväll. haha!

Deta blir väldigt stakat, men aa, jag höll i ett gruppsamtaal igår, det var ju ganska värdelöööst. och jag vet inte rikitgt om jag diggar gruppen jag blev tilldelad, finns inte så mycket att säga om det men alltså aa. Jessica ringde mig säkert tio gånger så jag var tvungen att springa ut hela tiden, det varju lite halvpinsamt sisådär.
Men nu ska jag hoppa in i duchen sen vara social mot Jockepocke, alltså aa. MORS.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: