2009-01-22
 18:34:33

chillat

jag orkade inte blogga igår, men gjorde inget speciallt så. :)
Idag har jag varit hos pappa och lensat hela garderoben där, helt seriöst. Det var tungt att bära runt garderoben på söder sen då jag var tvungen att åka till edda av en viss anledning. Men iaf, nu sitter jag här och har precis kommit ut ur duschen. Jag har funderat på en sak, varför sjunger man alltid i duschen? Iof sjunger jag typ alltid, men alltså jag menar varför just när man duschar liksom? Alla gör ju typ det, det kanske är för att det är bra akustik eller vad fan det heter.
Men iaf, när jag var hos pappi så hittade jag en rolig sak. :D ett stycke "snillet", en lila liten låda som jag och freja gjorde i ett projekt när vi var små. Det var tänkt så att snillet skulle vara en bra läslampa eller något sådant, den fungerar faktiskt!  fett nice, ofta vi var smarta när vi var små, men aaa iaf :)
Hos Hedda så fick jag se en rolig video på henne när hon var liten när on var med på TV4 nyheterna, haha alltså så jävla söööt. :D

Jag slänger upp lite bilder från idag för nu ska jag äta middag så det blir inget meterlångt inlägg.

   

Just det, jag tycker Jocke ska krya på sig :D <3



- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: