2009-01-07
 20:55:56

äntligen

Är äntligen hemma, mina tår är kalla nästa is, tror jag har förfryst dem. Men iaf, jag hann inte färga håret så får väl göra det imorgon, hann  däremot fixa mina naglar de var dem i stort behov av. SPINDEL! den satt på dataskärmen jag var tvungen att ropa hit mamma, det var en jä'tte äcklig med tjock kropp och korta knubbiga ben :o gud, det känns som om det kryper överallt! :O

Jag hämtade iaf alva med Jessica ungen är så himla söt och jag ville verkligen följa med och hämta henne så jag hann inte ens göra mig klar, men jag la på en rem :D och fick se den lilla solstrålen i sin.. hemmiljö... (ingen aning fråga inte ens) :) Men iaf, vi begav oss till jessica och åt lite nudlar och jessica gjorde ett tappert  försök att hinna klart med sin uppgift som hon ska lämna in imorgon, men det sket sig ganska totalt. Jessicas mor klippte min lugg vi åt korv med mos och fick oss en trevlig stund vid matbordet med "Pshh" skämtet.. haha det är bara jessica som förstår det där men ändå. VI åkte till skärholmen och där köpte jessica en tröja på H&M och jag roade mig med att ta bilder på henne i omklädningsrummet :/ inte perversa bilder som det kanske uppfattas som, hon var faktiskt fullt påklädd på varje bild (: man vill ju inte skapa ryktesspridningar.

    

Vi skulle nu bege oss till Norsborg och träffa Alex, men vi upptäckte att tunnelbanorna inte gick som dom skulle så detta orkade vi inte och Alex trodde inte på våran ursäkt, men det skiter ella jag i. :D

Vi hade ett uppdrag i skärholmen också, men det sket sig ganska totalt så vi åkte vidare för att träffa elias i aspudden och vi skulle utföra vårat uppdrag där men det sket sig också :/ Det var iaf roligt att träffa på eliasponken, han berättade att han hoppat av skolan och att han skull gå om och grejer, så han är alltså ledig i ca ett halvår och ska försök skaffa sig att jobb med skolans hjälp.

Vi satt och väntade på tunnelbanan i Aspudden, vi missade den precis men jag och jessica roade oss så gott vi kunde i de nio minutrar som vi satt där. Jag lekte pingvin och typ struts, jessica försökte leka struts men hon kan fan inte. (: inget illa menat lilla du, men övning ger färdighet! hm, jomen vi sjöng också acapellakör och i will always love you, det lät så fint så. Sen så gjorde vi våran aspudden-dans hm hm hm hm hm hm hm, hm hm hm, hm hm hm, hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm..! och ja jessica det är rätt, jag lovar att du satt och kollade det :) jag dubbelkollade iaf!  Vi gick som vanligt i vagnen och sen så bar det av från axelsberg till klubbacken, jag verkligen hatar att jag bor mitt i mellan två stationer, verkligen mitt i mellan! ush! Men men, nu ska jag äta en bit och tvätta av mig sminket, sen blir det lite data och sova (: ska upp übertidigt imorgon, skolaaaa..

  

HAHA jag skulle lägga in lite bilder från idag då hittade jag Mohammed... och Jessicas och min fusklapp som jag var tvungen att MMS till henne för att hon skulle få gå ut förut. Det var ett MA tal som Erik hennes mammas man hade gjort åt jessica som hon var tvungen att lösa innan hon fick gå och då ringde hon mig lite diskret och jag fick hjälpa henne, allt var fel talet som jag lyckats lösa på ngt sätt var helt fel tänkt och aa..  (:
Jag hittade även en bild på Hedda, jag ska få träffa dennu underbara unge imorgon. Saknar henne verkligen <3

  

- Sara


J

Hahahhaha ja det är klart jag satt och kollade hm hm hm hm hm hm hm, hm hm hm, hm hm hm, hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm hm !!!!!!!!!!!!:D:D:D:D



PUBLICERAT: 2009-01-07, 21:37:33 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
Sara

haha jag visstere sickan!



PUBLICERAT: 2009-01-08, 05:29:13 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: