2009-01-14
 17:44:18

åhh..

Jag kan seriöst inte beskriva hur mycket jag saknar Jessica i denna stund, när jag är med henne mår jag så jävla bra. Jag hade egentligen inte tid med att läsa hennes blogg, men jag tog mig tid.. och jag läste HELA. om jag tar mig tid att läsa hela hennes blogg så tänker jag att jag måse  ta mig tid att vara med henne också. Jag vill bara att hon s stå här med sina gröna ögon och titta på mig, sen ska vi börja garva och sen ska allt bli "jättefult om någon såg oss just nu". Eller så vill jag stå i hennes kök hos hennes mamma och lalla från köket mot spegeln som dom har i hallen och ha kutad rygg och dinglande armar och ba heJ... Sen ska man se hur Jessica komer efter med dinglande armar och så ska vi göra det helt naturligt som vi alltid gör utan att någon tänker på att den andra gör det. åh gud nu börjar jag lipa också, men jag ska ta mig samman. Jag ska göra en kort uppdatering av min dag så att jag kan plugga äta och edan sova. Är helt slut så måste sova tidigt idag, mitt mål är att ligga i sängen klockan åtta och vara helt klar.

Iaf, dagen började med att jag mötte Jocke i slussen och hejade lite på honom sen kom Yassie dit och vi mötte Hedda, henne har jag varit med hela dagen. Vi åt lunch på Sandy's och roade oss genom att snacka en massa skit. Så fort man försvinner från skolan så kommer Madde som en iller och vet allting! helt seriöst, jag stör mig som fan på henne. Efter skolan så åkte jag och hedsson till stada och köpte lite smink och sen kom Jocke igen och visade sin vackra nuna. HAHA nuna. men ah och nu sitter jag här och fryser fast jag kom hem för typ en timme sedan. Just det mötte vackra ida på tunnalbanan också, vi pratade lite om vilka vi umgås med och grejjer sen blev det lite pisam tystnad emellanåt men det är sånt som häner fan (: haha och nej jessica inte ida nojjman, haha utan ida i sista huset i Axelsberg. Gud vad fult att jag skrev axelsberg med stort A när jag aldrig orkar anstränga mig med sånt annars. men aaaaaaaa A. aja slänger upp lite bilder från idag, sen får det vara bra så.

      

Jessica Alicia Forstén. <3



- Sara


J

Sara jag saknar dig jätte mycket och älskar dig jätte mycket och bara hej. ÄLSKLING <3



PUBLICERAT: 2009-01-15, 12:41:51 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: