2009-02-02
 11:15:04

väntan

jag försov mig idag, typiskt. jag måste verkligen lägga mig i tidigt så att jag orkar upp på morgonen. Jag kom till skolan vid typ tio eller nått, man ba tja vi började för typ en och en halv timme sen! menmen, det var ganska bra jobbat ändå. Nu sitter jag här i sklan och väntar på att klockan ska bli tjugo över elva så att jag kan gå på lucnh, jag vågar inte gå in och sätta mig i klassrummet för då kommer min lärare frågat vart jag varit nu kan jag bara söga att jag suttit här.
Jag fick en trevlig överreskning när ja kom till skolan förresten, jag hade fått VG på mitt nationella prov i engelska, vi gjorde ett prov från förra året innan vi ska göra det riktiga så jag är fett laddad och tror att det kommer att gå bra :D tänk om jag får VG i eng liksom. Ahja snart  är klockan tjugo över så jag ska väl börja leta efter folket och lägga ihop mina saker. Ska träffa Jocke en snabbis efter skolan och plugga så vet inte om jag bloggar ikv. (: <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: