2009-02-09
 14:35:02

ush

Jag är verkligen sjuk, jag har legat här i sängen och trott att jag mår bättre än vad jag gör så jag tog mig i kragen och skulle hänga in tvätt. helt plötsligt från ingenstans får jag värsta blackouten och allt början snurra och jag måste sätta mig på golvet, typ efter någon minut så ser jag igen. Detta bådar inte gott, först trodde jag att det var för att jag reste mig för snabbt och att det blev liksom .. ah ni vet.. snurrigt. men jag hade liksom hängt in typ en fjärdedel av tvätten redan så liksom, ofta det kommer tio minuter efter och ba heJ. nä men iaf, så jag tror att jag ska börja röra på mig lite och se hur sjuk jag egentligen är. haha, jag kanske inte alls orkar till skolan imorgon som det var planerat, jag kommer ju missa både MA och ENG. ush, vad jobbigt allt blir att ta igen sen när man kommer efetr på det här sättet.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: