2009-02-07
 23:29:52

tja

Rubriken i ett blogginlägg suger, eller alltså inte själva rubriken utan att hitta på den. det är så jävla svårt. Men iaf förlåt för dålig uppdatering igen, jag sov hos jocke i natt och igår så var jag ute med jessica och jocke vi var väl lite här och där i hemmesta. . . när jag kom hem till jockepocke så hade vi en väldigt mysig stund då vi låg och pratade några timmar, vettefan hur länge det blev,  men myyysigt var det, sedan spårade det ut lite och jocke blev seriöst rädd och rös. haha! hahah nu kan ni fantisera om precis vad ni vill för jag tänker inte säga vad vi pratade om, det blir liksom mycket roligare så :D Men iaf, idag åkte jag hem och sen så när jag sitter på tunnelbanan blev det ngt krångel och tunnelbanan stod still och då så smsade jocke mig och ville att jag skulle komma tillbaka och där satt jag och inte kunde ta mig ngnstans, haha roligt värre, ofta man inte blir frustrerad.
HOHOHO. nejmen aa. fan vad jobbigt det här blev helöt plötsligt, blogga alltså. jag är helt slut i armarna, antagligen för att jag inte är van vid att sitta såhär vid ett bord och skriva, jag sitter alltid i sängen eller ligger på mage på golvet eller något annat trevligt.
På kvällen när jag kom ut hit igen så var jag och jocke sociala mot hans familj för en gångs skull, vi tittade på melodifestivalen och jag känner mig jävligt välkommen här :D är riktigt lycklig att jag har en pojkvän med en trevlig och mysig familj, det är bara synd att dom bor så lång bort. :( Nu sitter jag här och har precis badat i "bubbelpool" haha som man kan säga eler typ JACUZZIEE haha fan vet jag, jag blev serist åksjuk det bubblade som fan och känslig som man är så blev jag illamående. MEn men det känns bättre nu. Nu ska jag vara social med Jocke haha det är ganska komiskt, social med hans familj, (vi tittade på TV) och nu ska jag och jocke typ titta på film som alltid (social) hänger ni med, man liksom ligger ju brevid varandra och glor på en skärm man är ju egentligen inte social men ahja. TJOHO

- Sara


J

hahhaha ofta du känner dig slut i armarna för tangebtbordet och skit, undanflykter, DET ÄR JOCKES FEL!



PUBLICERAT: 2009-02-09, 16:03:02 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
J

hahhaha ofta du känner dig slut i armarna för tangebtbordet och skit, undanflykter, DET ÄR JOCKES FEL!



PUBLICERAT: 2009-02-09, 16:03:09 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
Sara

haha nej det är det inte, heheh



PUBLICERAT: 2009-02-10, 14:07:43 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: