2009-02-24
 00:48:51

... pigg

LIgger i sängen med en sovande pojkvän bredvid mig, jag är hur pigg som helst. har tittat på en film som jocke insiterade på att vi skulle se men det var han som somnade, man ba ah men tja. Jessica ringde mig nyss, hon var livlig och glad, inte sov hon, det trodde jag faktiskt att hon skulle göra vid det här laget.
Idag har jag inte gjort mycket, eller a idag har det bara gått typ 50 minuter av men ändå. Igår då, jag var med jocke och vi typ var hemma och gjorde ingenting, förutom att vi vaknade upp hos jessica för vi sov där. Eeeemmmn, jag har inte så mycket att säga och jag tor jocke vaknar av mitt knapprande på tangentbordet, jag ska gå och borsta tänderna nu och sedan krypa ner hos min älskade :D hihi han är så söt när han sover och prtar i sömnen, haha jag låter ju helt nykär men aah skitsamma fan, det är så det ska vara. HAHHA just det, jag och jocke skulle till konsum och handla godis så vi väntade på bussen och så stod det en förvirrad liten tant där som typ pratade för sig själv, bussen kom aldrig så jag och jocke började gå mot konsum när vi var klara där så kom bussen och vi hann med den och den lilla tanten stod kvar när vi kom tillbaka, hon hade stått där i 40 minuter och det tar typ fem min att komma till tunnelbanan man ba hahha alltså aaa jag vet inte varför jag skrev det men jag fann henne väldigt gullig och hon ska fan nämnas i min blogg bara för det :D
men nu börjar tröttheten krypa sig på så jag ska nog sussa. hej jocke la sig på mig. men aaa, hej jag kan inte skriva, men skitsamma. Godernatter :)

- Sara


jessica

hahahahhaha vadå ringde dig?! pratade? kvart i ett?:P


Sara

haha aa. :D



PUBLICERAT: 2009-02-24, 13:07:10 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: