2009-02-18
 21:45:15

ostsås

Hej, ligger just nu och pratar med Joakim. Vårat samtal gick från deppigt till jätte trevligt och mysigt, lite skrämmande men ändå, det känns bra. Idag kom han och överraskade mig, eller inte öerraskade men det var överraskande att han tog sig tid och komma såhär på en onsdag. :) Efter att ha varit med Joakim åkte jag till Jessica, jag saknar verkligen att vara med henne mycket, det är inte som det var förut att vi syndes överallt och satt ihop utan det är mer att vi träffas en timme pratar och aa, vi har helt ekelt inte tid riktigt, men det ska de fan bli ändring på! Vi var hemma hos henne iaf sedan pratade vi lite och begav oss utåt. Just det vi har bestämt oss för att börja simma, så om någon vill se våra skills i simhallen så befinner vi oss där som två vattendjur på fredag! :D dock vet jag inte vilken simhall vi ska vara på än men ni kan ju börja med att checka V-torp och Skärholmen. (: höhöhöhö. men alltså nu vet inte jag vad jag ska skriva jag är liksom upptagen i samtalet med jocke, jag har infört en regel att vi inte ska prata efter halv tio för vi ska börja sova och grejer då men "regler är till för att brytas" enligt Jocke så det sket sig ganska totalt.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: