2009-02-10
 14:16:41

nervös, nervös.

oh hjälp, jag har kämpat hela förmiddagen med mitt gymnasieval. alltså jag har ingen aning om vad jag ska gå för linje, men iaf nu är det klart och jag är hur nervös som helst för att jag har gjort fel eller nått sånt. Jag skulle skriva ut ansökningen och då funkar inte skrivaren så nu är jag ännu mer nervös för att något är fel, gud NERVÖS! tänk om jag väljer helt fel linje, som 1a handsval har jag STFG i skärholmen - personbilsteknik, som andra har jag VTG i gustavsberg typ - måleri och som tredje har jag DIDAKTUS i liljeholmen - barn och fritid. det är liksom tre helt olika linjer, fatta vilken ångest jag kommer ha om jag kommer in på alla och måste välja bort något, ja herregud. Jag var hos SYO tanten på våran skola idag och hon babblade på om massa konstiga saker och aaa. Sen ba aah yrkesvägledares önskningar och man ba hööö? alltså jag hoppas verklligen ett jag har gjort rätt nu.... shietas alltså. nejmen gud, jag måste tänka på något annat för att inte bli ännu mer nervös. men snart är det försent för att ångra sig. just det, jag har inga vänner som vill gå med mig heller, alltså jag kommer ju seriöst stå där första dagen som ett mobboffer och ba TJA! hej allihopa, och grejjen är den att jag typ bara kommer gå med killar om jag kommer in på fordon så aah hejsanhoppsan lillebror.
MEn iaf, jag gjorde klart svenskan igår, funderar på om jag ska lägga up den på bloggen men nja. vi får se hur det blir med den saken. :/ men däremot har jag NO och MA kvar, så nu ska jag sätta fart med MA och göra klart den med hoppas jag, lligger nämligen jävligt långt efter så det skulle vara skönt att komma ikapp.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: