2009-02-21
 18:42:39

nejmen hejsan

Igår så skulle jag ju simma, det sket sig och jag gick på spinning ist, jag färgade även håret och sedan var jag inte med jessica utan det bar av till joakim, jessica var sjuk :( hon hade jätte hög feber och blablabla jag vet inte allt vad det var. så går det när man inte klär sig ordentligt när man är ute och skidar jessica <3

Idag så tog joakims mamma med mig och jocke på en ridtur sedan så åkte vi och typ plockade lite i någon lägenhet för aa. just nu kan inte jag konentrera mig för min kära pojkvän står och läser allt jag skriver, så jag ska ta och hitta ett par byxor och sedan bär det av till det stora huset, ooooh!  Aaaaaaaaa

- Sara


Jessica F

VADÅ BÄR FÖR LITE KLÄDER?! jag hade typ mest av alla!! hjälm, schal, underställ, termobyxer, varmasockor, mössa, fingervantar och tjockvantar, skidjacka och vafan hela kittet!!!!:O


Jennie

haha är det fLiPpAr JeSsIcA SoM äR pÅ g? hahahaha


Sara

haha men kära jöstanäs då



PUBLICERAT: 2009-02-24, 13:06:31 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: