2009-02-24
 21:59:18

mjaa

Jag gjorde mig iordning så jag var klar ganksa tidigt, men tji fick jag jag hade kunnat lega kvar i sängen flera timmar till Jessica och Jennie kom inte till axelsberg för än typ tre... eller fyra.. typ. Vi var hos jessica och åt och filurade lite, det blev lite gråt och skratt och sedan blev det en förvånad Jennie. Vi drog oss till kyrkan tillslut och sedan mötte vi lite hägerstens-gangstah-crew barn. nä men det är alltid trevligt att se lite ansikten som man inte sett på ett tag. 
Jag saknar att läsa Jessicas blogg, nu är jag ju ensam om att blogga och aa, jag gör det fortfarande mest för min egen skull. haha eller jag är ju inte ensam om att blogga, men jag är ensam utan jessica, det är alltid hon som har inspirerat mig till att börja blogga igen och igen och även första gången.  
Imorgon ska jag försöka träffa pappa och äta lunch, men det beror på när jag vaknar och hur mycket tid jag har på mig tills pappas lunch är (a) jag orkar inte ställa klockan och anstränga mig, men jag tycker faktiskt att det skulle kunna bli ganska trevligt att träffa farsgubben :) men men vi får se hur det blir. Nu ska jag ringa Jocke, det är sjukt att man kan sakna en människa så mycket. Vi var med varandra i morse vi har pratat i tel säkert 5 gånger idag, men det hjälps inte jag vill att han ska vara med mig hela tiden. Meeeeeeeeeeeeeenmen
HAha justdet, jag såg en människa idag som jag alltid hälsar på och jag träffade honom på hötorget för typ ett år sedan och vi kom på att vi hade träffats någon gång, men jag kan verkligen inte komma på vart. alltså det är sjukt irriterande, jag kan verkligen inte komma ihåg vart jag har umgåtts med honom någonstans. Alltså vi stod och pratade om det på hötorget för ett år sedan, det var alltså inte på hötorget vi umgicks, eller äh skit samma. men jag stör mig. (:
NU ska jag ringa jocke.. :D

- Sara


Jessica F

men hahahaaaaaaaa... hötorgskillen


sara

hhee jaa



PUBLICERAT: 2009-02-28, 12:17:58 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: