2009-02-03
 21:22:54

herre gud, jesus kristus!

Jaaa, jag försov mig inte idag som alla andra dagar och jag hade SV nationella prov som alla andra nior i hela sverige, typ. HAHa det kommer bli fett ironiskt om jag stavar fel nu eftersom att jag hade sv prov. men iaf, dagen var seg sedan kom min och far till skolan då vi skulle ha samtal om hur det gick för mig i skolan, fett jobbigt jag kunde ju absolut låta bli att bli ledsen och irriterad på vad som sades. Irritationen höll i sig ett jävla tag och det fick MAlektionen ut för sedan. emn, våra lärare stod och argumenterade inför elever om hur man skulle lösa en uppgigt och jag lakkade såklart ur. men men sånt som händer. Jag frågade precis Joakim vad ahn tyckte att jag skulle skriva, han ligger så fint i sin säng och prtar med mig, båda har headsett HAHA och det blir som om vi ligger bredvid varandra (inte) men ändå, man kan låtsas. Han tycklte iaf att jag skulle skriva att jag pratar med honom och nu har jag gjort det. Efter skolan så åkte jag till kyrkan och mötte upp Jessica, blir alltid på lika bra humör när jag är med henne. dock så var det antagligen något jag åt som gjorde mig skum och nu känner jag mig fett sjuk. Jessica och jag tog på oss en uppgift att göra en andakt i kyrkan och aa, det blev väl som det blev, men nu orkar jag inte blogga mer för jag är ap varm och mina händer har typ kramp.

- Sara


jennifer gräll

jag har också suttit på ett antal möten, och vet hur det är. skolor är så mönstrerade nu för tiden, dom tror att alla är likadana. att alla mår lika bra och att alla är lika duktiga, och är man inte det gör dom knappt ett skit åt saken.



PUBLICERAT: 2009-02-04, 12:01:12 | URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Rebecka

Jätte bra blogg som jag följer!

Kika gärna in på min;)

www.snusmumrikan.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-02-04, 18:36:20 | URL: http://snusmumrikan.blogg.se/
Sara

hoho varför följer du min blogg då? :D



PUBLICERAT: 2009-02-05, 21:20:28 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: