2009-02-08
 15:45:22

hemma, sjuk

nu ligger jag här nerbäddad i sängen, jag behö ver plugga som fan då jag skjutit upp allt pluggande tills idag, har glömt MA boken i skolan och jag har svenska och NO som ska göras, och aa det är samma NO som jag ska ha gjort i flera veckor men inte orkat, jag har kommit en bit på väg men tröttnar snabbt på att plugga.. vem gör inte det, och att man väl ska börja.. så himla jobbigt och slita sig typ från "det roliga på datan" och sätta sig och ba hej NO. Men a iaf, nu ska jag bara kolla fejjan sen ska jag faktiskt göra lite till på NOn och svenskan för den delen.
 Jag skule tagit det lugnt i helgen och bara legat hemma egentligen, som mamma sa, men nää jag tror at jag är stålkvinnan och klarar att vara ute och springa fast jag håller på att bli sjuk. tji fick jag, kommer säkert missa saker i skolan om jag inte pallrar mig dit så jag får väl sitta där och snora på alla. (a) ahja mors

- Sara


Michaela / Bloggdesigner ♥

ha en trevlig söndag :)



PUBLICERAT: 2009-02-08, 18:50:43 | URL: http://soeticz.webblogg.se/
Micke

Hej! Tackk för ditt inlägg på znapmusic sötinng :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: