2009-02-28
 12:16:23

hej bra balans

just nu sitter jag hemma hos jessica, hon klev nyss på sin ipod. problematiskt, igår var vi hos mike och i förrgår flydde jag hem till jocke mit i natten för det hände lite saker. alltså jag orkar verkligen inte blogga men inatt ska jag sova hos jeckeliten tror jag för han måste sova hemma och aaaaaaaaaa. det var riktigt bekvämt att skriva på det här tangentbordet men aa om alla ville veta det alltså. Mina skor försvann igår och alla tjejskor försvann, men snitsig som man är hade man ett extra par i väskan så jag slapp gå hem barfota. Jag får nämligen skav av mina klackisar som försvann, så nu slipper jag väl skav på ett tag. surt. Men iaf, ska hem en sväng innan jag åker till landet långt borta. jocke stör sig på att jag kallar saltarö för det, eller jag vet inte om han menade det men han sa jag stör mig när jag sa det. men höhö. jag sov jätte dåligt inatt , jag och jocke sov i samma säng, den är väl typ 60 bred. jättekul, men aaa närhet. :D

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: