2009-02-13
 11:32:57

godermorgon

Jag var egentligen ledig idag, eller aa ledig och ledig men jag fick vara hema för vi hade idrottsdag och jag är så pass sjuk så att jag inte fick vara med på den för min kära moder. Men jag gick upp klockan tio över sex och gjordse mig iordning och åkte till STFG. jag mötte en morgontrött Pop på vägen dit och han visade mig dit jag skulle och aaaa. jag missade nämligen STFGs öppet hus, eller aa alla öppna hus egentligen men jag ville iaf kolla på den skolan eftersom att det är mitt förstahandsval. när jag kom dit så visade Maria gahn mig runt, vi kom fram till att det är bäst om jag början tungt fordon. men men men ! just det! Felix malm känner hon, haha eller alltså hennes bästa kompis är hans mamma, felix är ngn snubbe som gick i min skola förut, vettefan hur vi kom fram till det men aa. antagligen när jag sa min skolas namn. Men iaf, sen kikade jag runt där och sedan ropade jag efter en något förvånad stefan, haha. Han såg seriöst totalt paff ut, sen ba "jag kan inte placera dig" haha ofta man glömmer mig och jessan liksom!? Vi var nämligen i hemmesta för ett tag sedan och han reagerade på att vi garvade så himla mycket, och sen så aa. jag orkar inte förklara men det är jiu typ bara jessica och jocke som läser min blogg så ni fattar, hahah. Vad mobbat :D MEn nu sitter jag här vi köksbordet och har kommit hem , jag är jätte hungrig men det finns ingen mat hemma, vi har inte ens smör så att jag kan äta mackor. :(:(:( jobbigt värre.
Ikväll ska jag vara med Jessica och Joakim, kanske Kevin också eller aa han ska väl vara med. vi ska sova hos mig, tjoho vad livat. Mamma var inte så överförtjust i idén men haha skit saaaamma liksom. Jag ska kolla efter något ätbart, det finns pasta tror jag sen ska jag plugga. Kanske ska åka till IKEA också så det blir nog inget mer bloggande idag. JUST DET! imorgon ska jag sova hos pappa för första gången på typ ett halvår, trevligt värre, inte för att han kommer vara hemma så mycket men ah. Lite kankse man får prata med farsgubben, det betyder alltså att det inte blir ngn blogg imorgon heller, för datorn hemma hos pappa är lite pajkaputt. <3

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: