2009-02-26
 14:35:15

Dålig update..

Jessica och jag. HAHA det är verkligen så det ska vara :D känns så himla bra att vara med henne, jag har varit med henne de sista två dagarna och denna natt. JAg orkar fan inte förklara vad vi gjort, men ni som känner oss vet att vi alltid har kul iaf. Jennie och jag och jessica var med varandra ett tag igår och sedan så var det bara jag och jessan som fick för oss att åka sverige runt så jennie drog på fekke ist. Jag och jessica åkte aldrig sverige runt men vi åkte till lilje och sedan till heron city, vi fick för oss att vi skulle bowla med danne och typ a. Men det var 18årsgräns så vi kom inte in så vi roade oss med att åka en starfighter sak för typ småbarn, nivet en sån där åksak man lägger tio kronor i sen så guppar den fram och tillbaka haha. klippet finns på Facebook, sorry jessica, men du kan ju untagga dig själv eller nått men det var så roligt. EEEEemmmmnnnn, idag ska vi typ träffa folk och aa inte göra så mkt, vi ska kanske till hässelby och lalla runt , nämen hälsa på en gammal vän hahahhaa. gud vad jag inte är på bloggishumöris, hahah zara boströmizz men aa. Jag och jessica kravlade oss upp vid halv sju i morse då vi skulle lämna hennes bedårande lillasyster på dagis, hon var pigg som en lärka och frågade efter mig när hon vaknade! så himla söööt! Hon skulle åka skridskor idag, ofta inte jag är fett avundsjuk. men äh, vi gjorde det iaf och sedan så begav vi oss hem till mig och somnade om, myys. jag hade jätte ont i nacken och typ pratade i sömnen och drömde en massa konstiga saker. Gud vilket fult och osammanhängende inlägg det hät blev och nu orkar jag inte skriva mer, ska sminka mig och göra mig i ordning. Men jag slänger upp lite bilder för har varit dålig på att lägga upp bilder den senaste tiden, så det är bilder från typ två veckor men skitsamma :D

     

sista bilden är sötast, och det var dagislämningen imorse! :D

- Sara


pelda

haha jessica, crazy as always



PUBLICERAT: 2009-02-28, 20:29:48 | URL: http://pelda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: