2009-02-19
 18:07:04

åhmajgaad

Nu ligger jag här, med en mage stor som en ballong. Varför äter man alltid för mycket när det är gott? Man blir ju fortfarande mätt liksom. Ahja.
Jag lallade mig till skolan någon gång mitt på dan' och sedan var jag där och gjorde ingenting, hängde runt lite med Hedda. Sedan fick jag ett ryck att jag skullle färga håret så jag ringde till pappa och skulle till farsta och hämta pengar och blablabla, men som alltid gick det åt pipsvängen så jag ska färga håret imorgon ist. Har tid på salong M yeeah. Men jag följde med Elin när hon färgade håret idag, och aa.. det var väl kul. hahah.
Jessica och jag skulle ju då simma imorgon, men jag tror inte att hon kommer orka det så jag kommer simma ensam, roligt värre, men sånt som måste göras, ska nog passa på att sola också. Vet inte riktigt, vi får ella se hur det blir. Ska iaf färga håret och simma. Juppjupp. Nu känner jag att jag har brist på saker att skriva om, jag kan ju iof säga att jag lider med Joakim som har haft strömavbrott i stort sett hela dagen. heheh, fast när man tänker efter så är jag lite skadeglad (a) men vadå, nu håller han på att städa rummet och då blir ju det gjort iaf, har en känsla av att han bara hade suttit framför TVn och datan annars :D inte för att det stör mig att han inte städar rummet men äh. Sånt som behöver göras bara. På tal om det så ska jag nog göra ett ryck och städa mitt rum... någon dag på lovet. Och under lovet ska jag även försöka köpa färg till köket, jag har nämligen ett projekt på G där. Jag ska köpa nivet sån här magnetfärg, som jag ska måla i någon roligt mönster på väggen så att vi har en stor anslagstavla där :) Mamma sa att det behövdes en sådan och då kom jag med denna brilijanta idé! hur fan stavas brilliantaa? hah ahja. Nu ska jag duscha och mysa ner mig i säängen.

- Sara


Jessica F

haha orka att du har börjat skriva "ahja" istället för "aja" haha fast det låter faktiskt bättre med ahja uttalande mässigt :O



PUBLICERAT: 2009-02-21, 11:44:57 | URL: http://jessicaaf.blogg.se/
sara

haha men ja jag vte! :D



PUBLICERAT: 2009-02-21, 18:43:03 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: