2009-08-22
 22:05:33

vi ska ju inte gnugga muff

Till någon anonym som kommenterade heartbroken: Hon gick på p-piller men sen hade hon glömt att ta den dagen & sedan kom kondomen fram efter att detta blivit påkommet. Men jadu, man vet ju aldrig. Jag lär ju aldrig få veta hela sanningen..

Idag har jag varit med Jessica & Adam, träffat lite folk här och där och pratat med en viss person. Det kom lite plötsligt men aja. Vi åt på donken jag köpte två nya navelpiercingar och en ögonbrynspiercing som jag ska försöka få in i örat, haha alltså hålet i öret, eller hahahha där man har örhängen. SÅ!
Vi gick till pappa och blablblablablablablalbla. Läs Jessicas blogg om du vill ha närmare info på det :))
http://jeessicaf.blogg.se/ 

Nu ska jag hoppa in i duschen och imorgon kommer det antagligen bilder från igår & på det jag köpt idag. Finfint!
Ska jobba imrogon också så det blir sängdax snart, wiho.

- Sara


Michis

Jamen ... det är ju dom roligaste bilderna att lägga upp :D

Såg du den nya fina designen på min blogg ? ;)



Jag hade behövt en långpromenad med bästaste du nu .. SUCK !!



Nu blir det sängen .. i en viss persons tjocktröja och snufsa. BLÄ, dumma mig.



MISS YOU <33



PUBLICERAT: 2009-08-23, 23:33:03 | URL: http://michaelaelina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: