2009-08-12
 22:55:03

vi kom ur samma muff

Undrar om han verkligen vill eller om det bara är något han säger för han vet att det betyder mycket för mig, nja det är ju något jag aldrig kommer att få veta om han inte är ärlig den här gången. 
Jag är fan en smart  blondin nu alltså. :)
Färgade håret i morse, klockn åtta prick gick jag upp för att hinna med detta lilla pyssel, hehe sen satt jag ensam i en timme och väntade på att Jessica skulle vakna, väckte henne lite då och då så hon gnormfade lätt, hehe. 

Det var fan ett tag sen jag läste Emilias blogg, så ska ta och göra det nu, hoppas hon har uppdaterat, alla är så dåliga med det nu för tiden. Tjoho. Inte jaag. 
Sen ska jag kika en annan sak på nätet, men det är en *hemlis*.


- Blondie


Emilia

Sååååååååååååååå du läser min blogg ;) hähäähhä uppdaten suger, men ändå. Jag ska bli bättre. Promise.



Om det nu är jag emilia du snackar om...



PUBLICERAT: 2009-08-13, 00:25:38 | URL: http://emiliaforster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: