2009-08-28
 23:19:21

tjoho

Hej!
Har varit i skolan, och varit i stan med Emir och Hedda, typ demba elller nån också, haha. Det var massor med niggahs men ahja. :))
Vattnet har kommit tillbaka och nu sitter jag i sängen och äter daim och dricker äppeljuice :) åt gjorde jag på subway, det var gott, men dyrt. Min lön har kommit wiho, det var mindre än vad jag trott och jag måste antagligen jobba ännu mer. 
Nu skrev emilia att hon börjar få känslor för en viss mr O. meehhhe, jag ska allt ta reda på ett och annat både från Joakim och från emilia! 

Nu ska jag typ titta på tv eller nått, pallante sitta vid datan :)

- Sara


Emilia

HAHAHHAHA



PUBLICERAT: 2009-08-29, 08:57:16 | URL: http://emiliaforster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: