2009-08-18
 11:08:43

sista dagen innan skolan

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, börjar klockan tio i skärholmens STFG. 
Jag har FÖRSÖKT att ställa tillbaka dygnet någorlunda... *smile*

Jag gick upp vid nio idag och städade mitt rum, nu sitter jag och väntar på att Hedda ska vakna ska nämligen träffa henne idag. Jag ska även sola! Det har jag bestämt mig för, sen om det blir så är en annan sak, den planen brukar oftast gå i stöpet. 

Pojkvän har fortfarande ingen mottagning och jag blir lika besviken varje gång jag kollar på mobilen och inser att han inte har svarat på mina sms fortfarande. Jag ska fan sluta kolla. Eller haha det är ju typ omöjligt. 

Jag måste duuuschaaa men jag orkar verkligen inte så jag darar ut på det enda tills jag ska gå & då kommer det bli ännu jobbigare för då kommer jag få brått, men ska typ inte sminka mig idag för det regnar ändå bort om det kommer någon härlig sommar-skur så då kan man tänka att jag tar smink tiden till duschtiden ist! smart sara!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: