2009-08-24
 17:35:17

ont i kroppen

Hej..... 
Jag mår sjukt dåligt, är sjukt trött & vill sjukt mycket bara sova just nu.

Jag saknar Joakim och jag saknar Michis, dom dumma ungarna flyr ju landet typ eller aaa en flyr landet och en flyr stockholm med jämna mellanrum. Jag vill ha sommar.

Hade min första lektion i den nya skolan idag, om arbetsmiljölagen & säkerhet man ba ja jippie och det ska vi jobba med i tre veckor sisådär lite lagom.

Imorgon blir det sjukhuset för att kolla upp min mage för tredje gången, antingen har magsåren kommit tillbaka eller så är det något annat. Jag tror på det sistnämnda för det har uppkommit massa andra konstiga symtom.

Nu ska jag lägga upp bilder på facebook, är det någon som vet vad det är för program jag måste installera för att kunna använda den nya uploadern?

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: