2009-08-14
 14:09:56

mktmkt läsvärt

Sitter jst nu och vntar på att Jessica ska bli klar hemma hos henne at her mommys place, eller nått om det var någon som hängde med på det där.
Vaknade upp, gjorde mig iordning & tog bussen till stan för att möta Hanna! Trevligt faktiskt, kommer bilder från dagen i nästa uppdate tror jag :)
Sist vi sågs var hon blond och jag brunett så vi har liksom bytt, precis som jag och Jessica gjorde förut, bröööl! intressant va?

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, det blir ingen bio idag iaf.

Jag har ångest över en sak men men, det blir nog bra i alla fall. Det tar bara sin lilla tid, tiden läker alla sår eller något.

Jag ser ut som barbie idag eller något, blond med rosa och vita kläder. YEAH FJORTIS STYLE.

Just det, jag och Hanna gick förbi ung 08 bara för att ha varit där typ. TYP. Jag måste sluta skriva typ, det är sååå 2005 hehe, som jag sa till Jussan igår och hon höll med:))

Men ja intressaaaannnt!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: