2009-08-25
 22:07:06

mjaau

Kom hem för ett tag sen, har varit på vårdcentralen idag och dom vet inte vad det är för fel på mig, haha, sen har jag ätit med mamma, varit med jessica i stan och pratat med michis, vi smider planer mehheh. ska träffa det underbara flickebarnet på söndag, (förhoppningsvis, om hon är hemma då...) Just det, vi var på jobbmöte också och Martin blev lite sur på mig för att min nybörjare inte dök upp, hehhe undanflykter & bortförklaringar .. VITA LÖGNER! så heter det. Jo ja, sen innan jag begav oss hemåt så mötte vi upp Jossa, Olivia & Ala en snabbis:)

Nu ligger jag i sängen och typ väntar på bättre tider, pojkvän är ute på öppet vatten och hasr ingen mottagning, men han kommer hem på tisdag! om det inte blir något krusilull i maskineriet, (HOPPAS INTE DET!!) Vill ha hem honom nu!

Ska logga in på fejjan och sen funderar jag på att läsa lite, har fan blivit dålig på det, snart glömmer jag handlingen i boken jag håller på att läsa. :/ får väl bläddra tillbaka några sidor och fräsha upp minnet en aning :)

Imorgon börjar jag typ tolv, JIPPIE!

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: