2009-08-31
 19:08:28

mjaa

Hej förlåt för väääldig dålih uppdate,
idag var jag i skolan, strulade med en docka (HLR), sen gick jag ut med hunden som bet sönder mina hörlurar så är lakk på det, träffade Jussan, solade, och nu sitter jag hemma med en hårfärg i huve.. :)
Ikväll ska jag försöka träffa jessica, ska övertala mamma bara, hon är inte så glad på mig så... hehe..
Imorogn kommer äääällskling hem! Jippie jadiladiååååpe, eller nått. Nu klagar mamma över hur hårfärgen luktar, som om det är mitt problem?
mamma undrar varför jag ska bli vithårig, men det ska jag inte , jag ska bli blond, som om jag vill vara värsta kycklingen i huvet, hon ba *KACKEL* som värsta hönan, man ba men yeeah, snavka om humörsvägningar, hoppas hon är på bra humör vid middagen för då ska jag fråga om jag får gå ut med jessica, jag har liksom städat mitt rum och grejer ofta jag inte får?
Nu ska jag ladda över musim på ipoden, har 20 min på mig sen ska hårfärgen sköljas ur :)) Undrar om det händer något.. spänning, eller nej jag ska inte alls ladda upp musik, jag ska välja kläder tills imrogon! :D
- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: