2009-08-29
 11:03:06

men jaaa

jag vaknade av att mitt myggbett på foten klide, man b men jaa jippi, så jag var vaken klockan sjuj när jag somnade halv tre, men det är ju alltid trevligt. :))
Idag ska jag till stan & sen ska jag sola, bädda rent i sängen måste jag göra också, funderar på att ta en sväng ner i tvättstugan ikv då mor inte tvättr mina kläder längre för det är för mkt haha. Idag blir det meeer! Shopping Shopping, ska även in till stan imorgon med Michis och shoppa, sen ska jag med henne ut till landet långt borta och äta middag med family nr 2. :) treeevligt trevligt :)!
Pappa fyller år snart så måste köpa något till honom också, sen ska jag hjälpa till att betala telefonräkningen som jag och joakim har lyckats höja en aning. hehe. Sen är mina pengar slut skulle jag tro, då blir det mer jobba av :/

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: