2009-08-05
 22:35:15

lalal

Imnorgon blir det hemfärd, har i stort sett bott hos kimpa en tid nu, mihi. MYS! Men på fredag ska jag med pappa på någon skärgårdskryssnig så jag måste upp tidigt. Sen ska jag tillbaka hit över helgen för älsklibng åker bort tre veckor på tisdag :(( Sen fyller hans syster år på lördag också så henne vill jag vara med att fira! 20 bast ba!

Idag så var vi först ute och gjorde en hemlis, sen så kom det hit lite folk, bla typ  två nissar som ska gå i min skola, det är ju alltid bra att känna någon även om vi inte kommer gå i samma byggnad.

Kimpa tycker att jag ska varna alla på scaners, det ä'r en film och det var nog den mest värdelösa filmen vi sett i hel våra liv jag driver inte den var tråkigare att sitta och titta på än tennis. haha.

Men nu har pojkven satt på en film så nu ska jag sminka av mig och krypa ner bredvid honom, fast nu säger jhan att han ska duchsa men mne jag har ändå inget att säga mer så. mehe.

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: