2009-08-14
 23:31:17

kärlek


Puss till Kickan som lyser upp min dag lite då & då. Du har hjälp mig mer än vad du tror och framförallt med min personliga utveckling. Du får mig att fundera och du hör av dig bara för att fråga hur jag mår. Jag uppskattar verkligen att du & familjen kom in i mitt liv. Att sitta och prata med dig i bilen, stallet eller när "vi" mat-handlar är något av det bästa jag vet. Du behandlar mig inte som alla andra vuxna, du pratar med mig som om jag är uppvuxen och du lär mig ett och annat. Jag behöver verkligen inte bli daddad med och det är något som du har förstått. Okej att jag är liten i kroppen och kanske inte är så gammal än, men när det gäller att vara vuxen så vet jag nog mer än vad dom flesta tror. Jag har nog tagit mer hand om mamma & pappa på det känslomässiga planet än vad dom har tagit hand om mig. Visst dom försöker, men dom vet inte hur dom ska nå fram. Du har lyckats hitta vägen in till min lilla skalle. Tack! 

Jag tror nog som pappa, att jag har en gammal själ...

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: