2009-08-18
 19:21:28

känner på mig att dett blir ett långt inlägg

Till "en som vill mig väl" som jag antgligen vet vem det är: Det är mycket möjligt som du säger "en gång otrogen alltid otrogen" men just nu så vill jag lita på min pojke och jag hoppas han har lärt sig någonting av det här..

Sen så vill jag passa på att säga till Julia AKA horan, att jag inte alls bara skyller allting på henne utan jag har självklart pratat med Joakim också. Men det är klart jag tar det på ett annat sätt med honom, för det första skulle jag aldrig kunna puckla på honom & för det andra så bryr jag mig honom, dig skiter jag fullständigt i. Vi bråkar inte på samma sätt som jag bråkar med dig, haha, utan vi diskuterar och mår dåligt ist. Jättebra! Men vad löser man med våld & hämd egentligen? Våld lär säkert horan en läxa men min pojkvän skulle jag aldrig göra något ont mot. Jag sjunker inte till samma nivå som honom, det bara är så. 

Idag så blev ingenting som det skulle, hah. Jag solade inte och jag mötte inte Hedda och jag åkte inte med mamma och städade bilden. Däremot fick jag en helskön slappardag hemma + jag fick pappren som behövdes för att jag ska få börja övningsköra så nu ska jag bara skicka in dom. Jippie. Sen fick jag nyss en Mmmm marabou mjölkchoklad så jag mår illa. heh.

Imorogn ska jag möta Royne som antagligen kommer bli min åka-till-skolan-kompis ett tag framöver. Han är så söt, han vågar inte typ vara snäll och pratsam över sms och vågar inte skriva hjärtan för då tror han att Joakim ska slå honom. Okej att Kimpa är ganska svartsjuk av sig, men han måste lära sig att llita på mig. Jag litade iof på honom och nu ser vi hur det slutade men i alla fall. Mig kan han lite på, så lär dig det ponken! Royne behöver nog inte vara så rädd för det där :p...

Nu ska jag sitta lite vid datan sen blir det hopp in i duschen och välja kläder inför morgondagen :)) så behöver jag inte gå upp så olidligt tidigt. 

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: