2009-08-04
 12:48:37

hejhopp

Igår var en riktigt trevlig dag. Jag och Jessica möttes någon gång mitt på dagen när jag hade varit hemma ett tag för att duscha och lite smått, sov ju hos pojkvän. Sen lallade vi runt lite, haha åkte tunnelbana mellan typ örns och asp flera gånger om. Sen åt vi, åkte till grisslinge och satt vid vattnet, det kommer bilder från det någon dag framöver, och sen åt vi igen eller aa joakim gjorde för han kom till oss efter ett tag.
Jag och älskling kom hem och och hade den mysigaste natten någonsin, vi bara låg och pratade och vi kom varandra närmare.
Jessia ville att jag skulle skriva att jag pratade med henne, så a jag pratar med Jessica hha, hon är påväg till Jennie i åland eller något sådant, det är en kille som fotar henne i smyg ovh jessica pekar "fuck u" så han typ kommer se det på sina bilder sen haha. Go Jessica Go Jessica. eller nått. he.
Men nu är jag jättehungrig och jag måååste äta!

- Sara


Jennie

på åland*



PUBLICERAT: 2009-08-08, 17:09:22 | URL: http://vahlstroms.blogg.se/
sara

jomen jag brukar också rätta såna saker i andras bloggar.



PUBLICERAT: 2009-08-10, 13:17:50 | URL: http://sarab.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: