2009-08-20
 20:26:07

heartbroken

Nu ska jag duscha sen ska jag antagligen möta Jessica.
Oroar mig som fan för att Joakim gjorde den där andra bruden på smällen. Jag lever fortfarande i ovisshet och det förstör mig. 

- Sara


Anonym

sv: det är bara bra=) hoppas du haft en fin kväll



kram<3



PUBLICERAT: 2009-08-20, 22:46:56 | URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Anonym

Du svalde din stolthet för att få vara med honom men överväg hur ont det gör att lämna honom nu kontra om han är otrogen igen.



Och FÖR FAN, vad har han innanför pannbenet!? Ingen kondom!?



Ta hand om dig ..


Michis

Jag vet inte vem den anonyma är som kommenterat ovanför mig, men jag förstår ditt val .. (Det vet du att jag gör!)

I would probably have done the same om det varit jag och "min".



Och bara så du vet hjärtat, OAVSETT vart livet för oss och vad som händer i framtiden - du kommer ALLTID vara min "lillasyster". ALLTID <33



PUBLICERAT: 2009-08-23, 19:36:58 | URL: http://michaelaelina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: