2009-08-10
 13:24:51

fgyjtytyh

Ikväll ska jag träffa Jessica och vi ska solaaa, hon har typdligen blivit brun när hon var på åland, PÅ ser du Jennie jag skriver PÅ åland. aa men i alla fall, och jag är fett avis- Joakim kommer ocks¨å bli brun för han ska segla i tre veckor, man ba men ja jippie. Kommer jag som värsta blekfisen och kommer aldrig blu brunare. Jag umgås med bruna familjen och alla är pepparkakor. :(/:(:(
Joakim åker imorgon.... .... ........................................................... ......... aa. ...... Jag åker härifrån klockan fem, sen är det 22 dagar tills vi träffas igen. Men men. DEPP.

På onsdag fyller Hedda år då blir det party party! Tror jag i alla fall. :o beror på vad som dyker upp, och om det är bra väer eller nått sånt.

Nu vet jag inte vd jag ska skriva. Jag sitter här helt klar och väntar på bussen och på att Joakim ska bli klar. Ska förbi Bianca innan jag träffar Jessica också. KUL. Yeah.

Snart börjar sklan..........................

- Sara


Jennie

Det är bra Sara :)



PUBLICERAT: 2009-08-11, 15:49:36 | URL: http://vahlstroms.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: