2009-08-17
 13:48:09

depp

Alltså hur kan en människa vara otrogen mot en annan? Man mår verkligen skit. Jag känner mig som en idiot. Jag kan inte säga att jag alltid har varit trogen mot alla. Men helt seriöst så fattar jag inte hur man kan. 
Nu är jag tillsammans med Joakim och jag älskar honom, verkligen älskar. Han låg med en annan tjej. Jag förstår verkligen hur ont det gör i en person nu. Han är dålig på att tänka på konsekvenserna och han var full, men vadfan jag då? Han säger att han älskar mig. Men hur ska jag kunna lita på det när han ljög för mig hur mycket som helst, sen hade han en svacka när han  inte visste om han gillade mig längre, och det var då det hände. Men han ljög fortfarande och sa att han älskade mig.
Jag trodde jag hade upplevt äkta kärlek innan jag träffade honom, men jag hade fel. Så himla fel. 
Jag älskar honom, men älskar han mig? Hur fan kan man skada en annan människa på det sättet? Jag mår sjukt dåligt över vad jag har gjort mot andra nu. Okej att det var typ oseriösa förhållanden, men det var fortfarande förhållanden. 
Jag vill typ gå under jord och inte finnas mer, så ont gör det. Jag skäller ut människor som ens tar upp satalsämnet, jag byter kanal om någon är otrogen mot någon annan på tv, jag slutade läsa en bok för att en kille höll på med två tjejer samtidigt i handlingen, låtar som handlar om sex och typ grejer hatar jag att lyssna på. Alltså jag är förstörd. Jag bara hatar den här situationen och den där äckliga fittan som spelade min vän. Jag fick liksom luras för att få fram sanningen. Jag vet att han ångrar sig, men det kanske är så som en viss person säger, en gång otrogen alltid otrogen. 

Okej kul för er att läsa, men jag skriver för min egen skull och nu måste jag kila. Ikväll kommer bilder från Jessicas födelsedag! 

- Sara


En som vill dig väl

En gång otrogen, alltid otrogen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: