2009-08-26
 15:15:06

bowling-power, inledde med en strike sen dalade det neråt, haha

Happ gick upp vid halv tio, slängde i mig en köttbullemacka valde EN outfit som jag hade på mig sedan också så klädvalet gick snabbt, sminkade mig & fixade håret, hej 45 min innan jag ska gå.. vad gör man då.. jo man sitter och tittar på sig själv i spegeln smsar med lite folk och lyssnar på massa gamla fula låtar som man har på minnetkortet. Begav mig till skolan, mötte Alex på vägen och sprng till skolan med paraply över huvudet. FYFAN för det här vädret, hoppas det inte blir likadant imorogn för jag vill verkligen inte jobba när det regnar. Ska fan säga upp mig om två gånger, pallar inte med den där skiten något mer, jag dööör varje gång jag kommer hem. Okej att det är hyfsat trevligt folk och att chefen är trevlig och lär upp bra, men typ tio timmars långa arbetsdagar pallar man inte...

I skolan.. jag fick ett skåp, FLICKA 1, kom ihåg det nu sara. Sen så åkte vi till heron city, bowlade sen slutade vi, man ba wiho nice skoldag :)) Nu sitter jg här hemma i sängen typ i underkläder bara för att allt var så blött och jag måste torka...
SNart ska jag göra mig iordning, ska träffa Hedda vi ska snacka lite skit och sola :)

Skriver kanske ikväll, beror på när jag kommer hem oich hur trött jag är. 

 - Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: