2009-08-17
 11:18:55

7 månader med älskling idag!

Men det kan vi inte speciellt fira för han är ute i någon kanal i tyskland just nu, har för mig att hn skulle få styra åbäket genom denna kanal men jag kan ha fel! 

Heres&Henrik (tror jag) är så söta, dom skrev upp att jag och Joakim hade pratat länge, för två dagar sedan, i deras logg som man kan följa på nätet. Det var förvisso fel tid dom skrev, dom skrev fel med sisådär en timme haha. Men dom nämde oss som dagens kärlek i alla fall :)

Igår var det en helvetes dag, gick hemifrån åtta och kom hem typ .. 21 -22 någon gång. Jag trodde jag skulle dö där någon gång mitt på dagen när jag hade gått konstant i tre timmar. Vi plingar på hos folk och säljer te och kaffe. Det var så olidliggt varm, em gick dock bättre. Jag kom trea på att tjäna mest den dagen av 6, så det var helt ok, då får man lite extra pengar också. :) Jag var ju trots allt nybörjare. Hon som lärde upp mig var skit irriterande, men hyfsat snäll när vi gick mellan husen, men så fort jag skulle börja prata så började hon klämma och nypa på mig för att jag inte log tillräckligt mycket, man ba men jaa! det är min första gång chilla! Men men sen släppte hon mig ensam efter min första gång så det måste ju gått hyfsat bra iaf, eller så orkade hon bara inte med mig haha. 
Jag har träningsvärk i armarna och benen, sen har jag blåmärken på magen och låren för vi går omkring och bär på backar hela dagen. så det är en snygg fyrkant på min framsida, hah!

Aja intressant va? Men yeah. 

Nu ska jag käka frulle sen blir det UM idag & följa med när Jessica piercar ögonbrynet, hon gick en stav av mig i födelsedagspresent som hon verkade bli kär i eller något. Good! 

- Sara



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: